Vytvorenie, respektíve vlastnenie webovej stránky alebo e-shopu je v online podnikaní základom. Ten ale sám http://decko.ceskatelevize.cz/sam-v-muzeu o sebe nestačí, pretože potrebujeme, aby bol web navštevovaný a prebiehali na ňom konverzie. Tým pádom musíme dať o sebe vedieť a dostať sa do očí verejnosti, či konkrétnej skupiny potenciálnych záujemcov o naše služby. Dosiahnuť sa to dá predovšetkým tvorbou aktuálneho a informatívneho obsahu, ktorý bude originálny a atraktívny pre potenciálnych záujemcov. Čo je však dôležité, takýto obsah sa vie podpísať takisto pod vyššie postavenie vašej stránky vo vyhľadávačoch. A s tým vám najlepšie poradí seo Seolight.sk.
Search Engine Optimization je proces dôležitý pre dosiahnutie dobre viditeľnej pozície v internetovom vyhľadávači, akým je napr. Google, Seznam alebo Bing (a ďalšie).
Pod takýto výsledok sa podpisujú vonkajšie ako aj vnútorné faktory stránky, pričom k tým vonkajším sa radí hlavne tvorba spätných odkazov. Rovnako dôležité sú však takisto vnútorné faktory stránky, ktoré sa dajú pravidelne ovplyvňovať napríklad tvorbou a umiestňovaním obsahu na vašu vlastnú webovú lokalitu. Vo všetkých spomenutých formách má obsah podobu článkov.
Tie môžeme deliť na PR (vzťahy s verejnosťou), reklamné a s cielením sa na search engine optimization, teda so zameraním sa na optimalizáciu pre vyhľadávače. Ich cieľom bude prioritne to, aby ste stúpali vo vyhľadávači a dosiahnuť sa to dá konkrétne tým, že do článkov budú zakomponované tie správne kľúčové slová a takisto spätné odkazy smerujúce na dotyčnú, teda vašu domovskú stránku. A v tom je výhoda článkov, pretože do nich môžete vsunúť efektívne výrazy, často hľadané slová a zároveň sa nimi dá tvoriť funkčný linkbuilding.
- V neposlednom rade dokáže článok prezentovať konkrétne služby či produkty a týmto spôsobom ich prezentovať verejnosti, ktorá o nich bude mať lepší prehľad.