Home » Produkty » Obsah sa počíta. Dajte svojim PR článkom hlavu a pätu

Obsah sa počíta. Dajte svojim PR článkom hlavu a pätu


Keď sme si nechali vypracovať prvé PR články, ktoré mali slúži na zvýšenie predaja v našich kamenných aj internetových predajniach, o tejto oblasti sme toho úprimne veľa nevedeli. No a to bola najväčšia chyba. Keď sme dostali hotovú prácu, nepozdávala sa nám, no keďže firma, ktorá texty spracúvala, nás ubezpečila, že je všetko v najlepšom poriadku a že PR články majú vyzerať presne takto, z neznámeho dôvodu sme im verili a za ich služby zaplatili. Po istom čase, kedy sme mohli vidieť texty od viacerých agentúr a jednotlivcov, sme však pochopili, že takto to vyzerať určite nemalo.
 Puzzle s nápisom non sense a sense

Všímajte si ich obsah

 
Keď dostanete do rúk hotové texty, ktoré chcete niekde uverejniť a majú slúžiť na vašu propagáciu, vždy si ich pozorne prezrite. Nevšímajte si len to, či sú v texte použité správne slovíčka a umiestnené odkazy, ale taktiež to, či má daný text hlavu a pätu, inak povedané, či je kvalitný po obsahovej stránke. Spomínaná agentúra, ktorá nám texty vypracovala po prvýkrát, nás ubezpečovala, že nie je podstatné, čo presne sa v nich píše, ale práve to, či sú správne prelinkované a či sa v nich nachádza dostatok kľúčových slov. verte mi, že to takto nefunguje. Slová a odkazy môžu urobiť dojem na internetové prehliadače, no určite nie na reálnych ľudí, ktorí ich budú čítať. Textami, ktoré sú vycucané z prsta a nemajú žiaden relevantný obsah, si dokonca dokážete aj poškodiť. Predstavte si, že sa takýto text dostane ku vám. Budete mať z danej firmy alebo webu dobrý pocit? To asi len ťažko.
 Človek v svetri píše poznámky do zápisníka

Nebojte sa odmietnuť nekvalitné služby

 
S tvorbou textov je to trošku komplikované. Nikdy totiž nemôžete vedieť dopredu, aký výsledok na vás čaká. Môžete si pozrieť referencie danej agentúry alebo človeka, no váš text bude o inej téme či produktoch. Ak sa vám do rúk dostane PR článok, ktorý je objektívne nekvalitný, nebojte sa ho nechať prerobiť. Možnosti úprav by ste si mali dať vždy aj do zmluvy.


Jak bude reklama vypadat?
-
Kup si reklamu pod tímto článkem jen za 50 Kč
Zobrazit formulář pro nákup